Кафедра "Маркетынг" была створана ў 1996 годзе і ўсе гэтыя гады з'яўляецца выпускаючай. Кафедра рыхтуе маркетолагаў-эканамістаў высокай кваліфікацыі. У цяперашні час на кафедры працуюць 1 прафесар, 7 дацэнтаў і кандыдатаў навук, 7 старшых выкладчыкаў. За кафедрай замацавана больш за 20 дысцыплін маркетынгавага цыклу. Кафедру ўзначальвае кандідат эканамічных навук, дацэнт Шамардина Ирина Александровна.
Выкладчыкамі кафедры штогод выдаюцца навучальныя і вучэбна-метадычныя дапаможнікі. Прафесарска-выкладчыцкі састаў кафедры прымае актыўны ўдзел у навукова-практычных канферэнцыях, якія праводзяцца як у Рэспубліцы Беларусь, так і за мяжой. Асноўныя напрамкі навукова-даследчай і навукова-практычнай работы кафедры: ацэнка канкурэнтаздольнасці прадукцыі прадпрыемства, маркетынгавыя даследаванні на рынках тавараў і паслуг, пабудова лагістычных сістэм прамысловага прадпрыемства, ацэнка і аптымізацыя тавараправоднай сеткі прадпрыемства.
Вялікую ўвагу кафедра надае практычнаму навучанню студэнтаў. Студэнты і будучыя выпускнікі кафедры маюць магчымасць атрымліваць практычныя веды на перадавых прадпрыемствах рэспублікі. З гэтай мэтай вызначана 12 баз практыкі, а пры Маркетынг-цэнтры Мінскага трактарнага завода створаны філіял кафедры Маркетынгу БНТУ.
Выкладчыкі кафедры праводзяць заняткі са студэнтамі па міжнародным і прамысловым маркетынгу, удзельнічаюць у навукова-практычных канферэнцыях і семінарах факультэта і універсітэта. вядучымі кампаніямі, дзе студэнты могуць атрымаць вопыт у правядзенні маркетынгавых і навуковых даследаванняў, набываюць досвед маркетынгавай дзейнасці.
З 2013 года ў рамках мерапрыемства "Школы ФММП" БНТУ адкрыта спецыялізаваная Школа "Маркетынгу і рэкламы", якую ўзначальвае дацэнт кафедры маркетынгу Глыбокі С.У. Многія слухачы школы, атрымаўшы сертыфікаты аб паспяховым заканчэнні і вытрымаўшы ўступныя іспыты, сталі студэнтамі ФММП. Школа "Маркетынгу і рэкламы" дапамагла абітурыентам выбраць будучую прафесію маркетолага-аналітыка, дызайнера рэкламы, мэрчэндайзера, паколькі на занятках яны сустракаліся не толькі са сваімі будучымі выкладчыкамі, але і з вядомымі спецыялістамі ў гэтых галінах маркетынгу.
Выкладчыкі кафедры супрацоўнічаюць з калегамі многіх замежных вышэйшых навучальных устаноў: - Нацыянальны даследчы універсітэт МИЭТ (Расія), - Кіеўскі тэхнічны універсітэт «Палітэх» (Украіна), - Рыжскі тэхнічны універсітэт (Латвія), - Талінскі тэхнічны універсітэт (Эстонія), - Бізнес- школа Грынвіцкага ўніверсітэта (Вялікабрытанія), — Аснабруцкі ўніверсітэт (Германія), — Універсітэт Эншэдэ (Нідэрланды), — Універсітэт Тор-Вергата (Італія). У рамках міждзяржаўных і міжвузаўскіх пагадненняў на кафедры навучаюцца дзясяткі замежных грамадзян з далёкага замежжа.
Нараўне з засваеннем тэарэтычных ведаў, студэнты на працягу ўсяго навучання ўдзельнічаюць у рэалізацыі разнастайных праектаў, набываючы практычныя навыкі. Студэнты-маркетолагі вучацца ствараць прадаюць тэксты, камерцыйныя прапановы, брыфы, брэндбукі. Таксама навучэнцы набываюць навыкі арганізацыі розных мерапрыемстваў і вучацца тэхнікам асабістых продажаў. На старэйшых курсах будучыя маркетолагі на прыкладах беларускіх прадпрыемстваў вучацца праводзіць даследаванні, распрацоўваць стратэгіі і новыя прадукты. Толькі на нашым факультэце маркетолагі атрымліваюць базавыя веды па канструктарска-тэхналагічным забеспячэнні вытворчасці, што дае ім перавагу перад выпускнікамі іншых ВНУ. На факультэце ёсць уласная кафедра "Сучасных замежных моў", што робіць моўную падрыхтоўку студэнтаў-маркетолагаў больш эфектыўнай.
У працэсе навучання, на заняткі запрашаюцца кіраўнікі розных кампаній, маркетолагі і кансультанты. Гэтая практыка дазваляе студэнтам азнаёміцца з бізнес-асяроддзем і набыць карысныя, для далейшай дзейнасці, кантакты. Тэарэтычныя курсы профільных прадметаў пастаянна абнаўляюцца ў адпаведнасці з сучаснымі айчыннымі і замежнымі даследаваннямі.
Апроч спецыялізаваных прадметаў студэнты ў поўным аб'ёме вывучаюць эканамічныя дысцыпліны. Такая падрыхтоўка дае магчымасць выпускнікам паспяхова працаваць на самых розных пасадах і напрамках. Факультэт актыўна супрацоўнічае з сучаснымі беларускімі і міжнароднымі кампаніі, што аблягчае далейшае працаўладкаванне выпускнікоў.